نحوه نگارش رزومه

 

اگر چه خیلی مهم هست که شما رزومه را برای کجا و به چه منظوری نگارش می کنید و طبیعتاً تفاوتهایی در نحوه نگارش رزومه های مختلف برای ارسال به مکانهای متفاوت و درخواست کردن موقعیتهای گوناگون وجود دارد ، اما مطالبی که در اینجا بیان می شود تقریبا عمومی هست و در تمامی انواع رزومه ها قابل استفاده میباشد . به طور کلی اصول و سرفصل بندی عمومی رزومه ها به شرح زیر است:

1- اطلاعات شخصی(Personal Details)

اغلب رزومه ها بااین بخش آغاز میشوند . آنچه میبایست دراین بخش ذکرشودشامل نام،تاریخ تولد،آدرس،شماره تلفن،آدرس پست الکترونیک است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...